Формування позитивної мотивації професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики при вивченні курсу "Елементарна математика"

Соколовська С. М. (2011) Формування позитивної мотивації професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики при вивченні курсу "Елементарна математика". Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі вивчення дисциплін природичо-математичного циклу, 2. С. 79–81.

[img]
Preview
Текст
Download (185kB) | Preview

Анотація

В статті розглянуто проблему професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики. Визначено категорії навчальних цілей в емоційній сфері в процесі вивчення курсу «Елементарна математика», направлені на формування професійного саморозвитку.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 26 Груд 2012 12:25
Оновлення: 03 Жовт 2016 14:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6861

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу