Структура і зміст загальнокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови

Несвірська, Т. В. (2010) Структура і зміст загальнокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. - Частина 2 (66). с. 120-124.

[img]
Перегляд
Text
Download (448kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізується структура та зміст загальнокультурної компетентності, розглядаються її функціональні та структурні компоненти, їх значення для успішності формування загальнокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: загальнокультурна компетентність (ЗКК), функції ЗКК, функціональні компоненти ЗКК, структурні компоненти ЗКК
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 04 Квіт 2012 09:05
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6986

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу