Несвірська, Т. В. (2010) Структура і зміст загальнокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. - Частина 2 (66). с. 120-124.
|
Text
Download (448kB) | Перегляд |
Опис
У статті аналізується структура та зміст загальнокультурної компетентності, розглядаються її функціональні та структурні компоненти, їх значення для успішності формування загальнокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | загальнокультурна компетентність (ЗКК), функції ЗКК, функціональні компоненти ЗКК, структурні компоненти ЗКК |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | завідувач С. О. Гавриловський |
Дата внесення: | 04 Квіт 2012 09:05 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 01:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6986 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |