Учитель як суб’єкт інноваційної діяльності

Коновальчук, І. І. (2010) Учитель як суб’єкт інноваційної діяльності. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки., 66 (2). с. 71-75.

[img]
Перегляд
Text
Download (196kB) | Перегляд

Опис

Проанализированы сущность и особенности инновационной деятельности педагога с позиций субъектного подхода. Выделены основные личностные профессионально значимые качества учителя, которые интегрируют его готовность как субъекта к успешной реализации инноваций.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: субъектный подход, инновационная деятельность, субъект, субъект инновационной деятельности, готовность к инновационной деятельности
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Ірина Гогола
Дата внесення: 18 Квіт 2012 08:39
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7133

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу