Учитель як суб’єкт інноваційної діяльності

Коновальчук І. І. (2010) Учитель як суб’єкт інноваційної діяльності. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки., 66 (2). С. 71–75.

[img]
Preview
Текст
Download (196kB) | Preview

Анотація

Проанализированы сущность и особенности инновационной деятельности педагога с позиций субъектного подхода. Выделены основные личностные профессионально значимые качества учителя, которые интегрируют его готовность как субъекта к успешной реализации инноваций.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: субъектный подход, инновационная деятельность, субъект, субъект инновационной деятельности, готовность к инновационной деятельности
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Ірина Гогола
Дата подачі: 18 Квіт 2012 08:39
Оновлення: 15 Серп 2015 01:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7133

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу