Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності

Коновальчук, І. І. (2011) Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності. Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць, 4 (1). с. 155-161.

[img]
Перегляд
Text
Download (293kB) | Перегляд

Опис

Проведено аналіз психологічних аспектів готовності педагогів до інноваційної діяльності. Виявлено, що у психологічному контексті ця інтегративна якість пов’язана з сформованістю особистісних структур, перебудова яких забезпечує успішність створення і реалізації інновацій та професійної й особистісної самореалізації педагога як суб’єкта інноваційної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: готовність, психологічна готовність, готовність до професійної діяльності, готовність до педагогічної діяльності, готовність до інноваційної діяльності
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Ірина Гогола
Дата внесення: 18 Квіт 2012 08:23
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7141

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу