Коновальчук, І. І. (2011) Сутність та властивості інноваційної педагогічної системи. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 67 (1). pp. 89-93.
|
Text
Download (200kB) | Preview |
Abstract
З позицій системно-синергетичного підходу проаналізовані суть і виділені якості інноваційної педагогічної системи. Визначено, що сприйнятливість педагогічної системи до новин і готовності до їх реалізації в значній мірі залежать від динамічності її внутрішньої структури і відвертості до дій зовнішнього оточення.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інновація, системний підхід, синергетичний підхід, система, соціальна система, педагогічна система, інноваційна педагогічна система |
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | лаборант Ірина Гогола |
Date Deposited: | 18 Apr 2012 08:22 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 01:14 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7142 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |