Сутність та властивості інноваційної педагогічної системи

Коновальчук, І. І. (2011) Сутність та властивості інноваційної педагогічної системи. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 67 (1). pp. 89-93.

[img]
Preview
Text
Download (200kB) | Preview

Abstract

З позицій системно-синергетичного підходу проаналізовані суть і виділені якості інноваційної педагогічної системи. Визначено, що сприйнятливість педагогічної системи до новин і готовності до їх реалізації в значній мірі залежать від динамічності її внутрішньої структури і відвертості до дій зовнішнього оточення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інновація, системний підхід, синергетичний підхід, система, соціальна система, педагогічна система, інноваційна педагогічна система
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант Ірина Гогола
Date Deposited: 18 Apr 2012 08:22
Last Modified: 15 Aug 2015 01:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7142

Actions (login required)

View Item View Item