Personification in Environmental Advertising

Гудзь, Н. О. (2012) Personification in Environmental Advertising. English in Globalized World: збірник наукових праць (англ.м.). с. 61.

[img]
Перегляд
Text
Download (219kB) | Перегляд

Опис

The article investigates how the personification communicates the human-nature relationship in the environmental advertising

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Personification, environment, advertising, environmental discourse
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 26 Квіт 2012 07:03
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7169

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу