Формування професійної етики персоналу центру обслуговування абонентів мобільного зв’язку

Вербівський Д. С. (2012) Формування професійної етики персоналу центру обслуговування абонентів мобільного зв’язку. Інше. ЖДУ імені Івана Франка.

[img]
Preview
Текст
Download (316kB) | Preview

Анотація

Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук

Тип ресурсу: Звіт (Інше)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 07 Трав 2012 08:31
Оновлення: 26 Серп 2016 20:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7181

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу