Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів: дефінітивний аналіз

Єрмакова С. С. (2011) Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів: дефінітивний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). С. 47–51.

[img]
Preview
Текст
Download (165kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто в межах дефінітивного аналізу проблему моніторингу якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. З'ясовано, що комплексний моніторинг освітніх послуг, щодо професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ передбачає врахування думок: студентів; молодих фахівців – випускників навчальних закладів; роботодавців – безпосередніх керівників молодих фахівців. Визначено основні ключові поняття означеної проблеми та окреслено перспективи подальших досліджень.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 29 Трав 2012 07:34
Оновлення: 15 Серп 2015 01:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7313

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу