Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів: дефінітивний аналіз

Єрмакова, С. С. (2011) Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів: дефінітивний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). pp. 47-51.

[img]
Preview
Text
Download (165kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто в межах дефінітивного аналізу проблему моніторингу якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. З'ясовано, що комплексний моніторинг освітніх послуг, щодо професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ передбачає врахування думок: студентів; молодих фахівців – випускників навчальних закладів; роботодавців – безпосередніх керівників молодих фахівців. Визначено основні ключові поняття означеної проблеми та окреслено перспективи подальших досліджень.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 29 May 2012 07:34
Last Modified: 15 Aug 2015 01:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7313

Actions (login required)

View Item View Item