Єрмакова С. С. (2011) Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів: дефінітивний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). С. 47–51.
vip_59_10.pdf
Завантажити (165kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто в межах дефінітивного аналізу проблему моніторингу якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. З'ясовано, що комплексний моніторинг освітніх послуг, щодо професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ передбачає врахування думок: студентів; молодих фахівців – випускників навчальних закладів; роботодавців – безпосередніх керівників молодих фахівців. Визначено основні ключові поняття означеної проблеми та окреслено перспективи подальших досліджень.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 29 Трав 2012 07:34 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7313 |