Динаміка сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання

Усата, О. Ю. (2011) Динаміка сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). pp. 103-106. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (142kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто компоненти, критерії та показники готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання та порівняльний аналіз змін у розподілі студентів по її рівнях. Показано позитивну динаміку сформованості готовності після впровадження експериментальної технології.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 29 May 2012 07:58
Last Modified: 20 Jan 2016 09:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7325

Actions (login required)

View Item View Item