Арешонков, В. Ю. (2011) Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 53-57.
|
Text
Download (148kB) | Перегляд |
Опис
У статті представлено характеристику головних етапів розвитку суспільствознавчої освіти у XX ст. Подано змістові характеристики кожного з етапів. Проаналізовано провідні теоретичні підходи до змісту освіти: знаннєвий, діяльнісний, культурологічний, компетентнісний.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Історичний факультет > Кафедра права та публічного управління |
Користувач, що депонує: | Л. А. Лупаренко |
Дата внесення: | 30 Трав 2012 08:10 |
Останні зміни: | 23 Січ 2018 13:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7397 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |