Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст.

Арешонков, В. Ю. (2011) Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 53-57.

[img]
Перегляд
Text
Download (148kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено характеристику головних етапів розвитку суспільствознавчої освіти у XX ст. Подано змістові характеристики кожного з етапів. Проаналізовано провідні теоретичні підходи до змісту освіти: знаннєвий, діяльнісний, культурологічний, компетентнісний.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра права та публічного управління
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 30 Трав 2012 08:10
Останні зміни: 23 Січ 2018 13:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7397

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу