Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів

Усатий, А. В. (2011) Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 100-105. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (160kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, визначено закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів. Сформульовано висновок про головне – зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формуються читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його у розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентними в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів, в тому числі й художніх.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 30 Трав 2012 08:49
Останні зміни: 01 Бер 2016 10:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7408

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу