Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів

Усатий А. В. (2011) Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). С. 100–105. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (160kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, визначено закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів. Сформульовано висновок про головне – зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формуються читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його у розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентними в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів, в тому числі й художніх.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 30 Трав 2012 08:49
Оновлення: 01 Бер 2016 10:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7408

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу