Усатий, А. В.
(2011)
Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60).
с. 100-105.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, визначено закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів. Сформульовано висновок про головне – зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формуються читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його у розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентними в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів, в тому числі й художніх.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |