Легін, В. Б.
(2011)
Рефлексія та її роль у навчальній діяльності молодших школярів.
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60).
с. 120-123.
Опис
У статті проаналізовано сутність навчальної діяльності молодших школярів, уточнено тлумачення терміну "рефлексія" та з’ясовано роль зазначеного феномену в навчальній діяльності молодших школярів. Виявлено, що впровадження рефлексії в навчальний процес молодших школярів є необхідним, адже вона сприяє усвідомленому плануванню власної діяльності, розумінню мети діяльності однокласників та вчителів; корегуванню подальших дій; дає можливість аналізувати успіхи і труднощі в досягненні мети іншими; здійснювати "погляд зі сторони".
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |