Коновальчук, С. А.
(2011)
Аналіз методів навчання професійної діяльності студентів-журналістів засобами англійської мови.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60).
с. 141-144.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті зроблено спробу проаналізувати методи навчання професійної іншомовної діяльності студентів-журналістів. Обґрунтовано доцільність використання інтерактивних, продуктивних, репродуктивних методів навчання у багатопрофільній діяльності журналіста. Визначено, що ці методи сприяють підвищенню мотивації у студентів до вивчення іноземної мови і володіння прийомами контраргументації, формують навички і вміння професійного іншомовного спілкування у багатопрофільній діяльності журналіста, створюють необхідні умови для професійної мобільності студентів, формують здатність мовця до аналізу і критики самостійно прийнятих рішень, забезпечують стандартизовану базу навчання.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |