Смагін, І. І.
(2012)
Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива?
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61).
с. 50-54.
Опис
У статті виявлено та порівняно ознаки суб’єктно орієнтованого та особистісно орієнтованого навчання у контексті сучасної загальної середньої освіти. Визначено, що особистісно-орієнтоване навчання фрагментарно здійснюється і в умовах школи, і цілеспрямовано, в окремих авторських системах навчання, котрі націлені на особистість як носія власного змісту і внутрішніх життєвих смислів. Зроблено висновок, що поширення особистісної парадигми навчання прямо залежить від темпів переходу до громадсько-державної моделі управління освітою в умовах розвитку громадянського суспільства.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |