Вірковський, А. П.
(2012)
Проблема критеріїв виявлення обдарованості особистості
в навчальних закладах.
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61).
с. 55-59.
Опис
У статті визначено основні підходи до критеріїв виявлення обдарованості в навчальних закладах, обґрунтовується думка про те, що в такому визначенні треба враховувати єдність інтелектуального розвитку, творчого потенціалу та мотивації. Такий підхід дозволяє розглядати кількість обдарованих дітей значно вищою, ніж за умов їх ідентифікації за допомогою тільки інтелектуальних досягнень. Зроблено висновок, що визнання обдарованості як динамічної інтегративної характеристики (єдність інтелектуального розвитку, творчого потенціалу та мотивації) буде сприяти формуванню людського ресурсу.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |