Проблема співвідношення інтелекту та креативності особистості

Овчаров, С. М. (2012) Проблема співвідношення інтелекту та креативності особистості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 102-105.

[img]
Перегляд
Text
Download (138kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто сучасні погляди на проблему співвідношення креативності особистості та її інтелекту. Обґрунтовано взаємозв’язок інтелекту людини та рівня розвитку її творчих здібностей. Визначено поняття креативності вчителя, зокрема вчителя інформатики. Дано поняття інтуїтивності як одного з показників креативності фахівця. Описано авторську методику дослідження рівня загальної ерудиції та інтуїції людини. Зроблено висновок, що під креативністю вчителя варто розуміти інтегральну якість особистості, яка визначає здатність до генерування оригінальних, неповторних, новаторських ідей щодо розв'язання різноманітних педагогічних завдань, що виникають у навчально-виховному процесі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 31 Трав 2012 09:28
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7459

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу