Підходи до тестового оцінювання історичної компетентності учнів

Андрійчук, О. І. (2012) Підходи до тестового оцінювання історичної компетентності учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 140-143.

[img]
Preview
Text
Download (138kB) | Preview

Abstract

Метою даної статті є презентація можливих шляхів розв’язання проблеми вимірювання історичної компетентності учнів, яка характеризується високою якістю навчальних умінь, можливістю встановлення учнем зв’язків між знаннями та реальною ситуацією, здатністю знаходити процедуру (метод), що допомагає вирішенню проблеми. Розглянуто роль тестування, яке в сучасних умовах є одним із найбільш технологічних засобів оцінювання навчальних досягнень учнів. Визначено, що отримання достовірних критеріїв вимірювання історичної компетентності залишається актуальним питанням дидактики.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 31 May 2012 09:48
Last Modified: 15 Aug 2015 01:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7467

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics