Мачушник, О. Л.
(2012)
Вивчення пізнавальної активності студентів-психологів.
Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Франка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. (18).
с. 498-505.
Опис
У статті вивчаються особливості пізнавальної активності студентів-психологів. Визначаються типи завдань, яким вони надають перевагу при підготовці до занять. Встановлено, що від курсу до курсу відбувається зниження рівня пізнавальної активності студентів та зростає бажання виконувати нескладні та необтяжливі види робіт. Досліджено, що студенти, які впевнені у правильності свого професійного вибору та прагнуть працювати за обраною спеціальністю, демонструють більш високий рівень пізнавальної активності, ніж ті студенти, що не впевнені у правильності вибору свого професійного шляху. Визначено, що саме на межі другого-третього курсів відбувається спад пізнавальної активності у студентів обох груп.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |