Психолого-педагогічний супровід молодшого школяра в навчально-виховному процесі

Бутузова, Л. П. (2012) Психолого-педагогічний супровід молодшого школяра в навчально-виховному процесі. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 227-229.

[img]
Preview
Text
Download (196kB) | Preview

Abstract

Під супроводом молодшого школяра розуміється не просто процес односторонньої активності психолога чи педагога, але взаємодія із суб’єктом супроводу, що забезпечує створення умов для прийняття суб’єктом розвитку оптимальних рішень в різноманітних ситуаціях життєвого вибору. При цьому під суб’єктом розвитку розуміється як сам молодший школяр, який розвивається, так і система, в якій він розвивається. Таким чином, психолого-педагогічний супровід розвитку дитини невіддільний від її навчання, а отже, опосередковується й застосовуваними інноваційними технологіями навчання.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of psychology, speech therapy and inclusive education
Depositing User: лаборант К.А. Люлько
Date Deposited: 04 Sep 2012 14:14
Last Modified: 15 Aug 2015 01:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7632

Actions (login required)

View Item View Item