Змістові та організаційні характеристики діяльності ремісничих навчальних закладів України в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття

Ситняківська, С. М. (2009) Змістові та організаційні характеристики діяльності ремісничих навчальних закладів України в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. Історико-педагогічний альманах / АПН України, Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки (1.). pp. 42-46.

[img]
Preview
Text
Download (199kB) | Preview

Abstract

У статті представлено аналіз загальних організаційних засад діяльності ремісничих навчальних закладів України у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття, переважно на матеріалі Київського учбового округу. Подано аналіз змісту освіти в ремісничих училищах України в досліджуваний період; охарактеризовано специфіку ремісничих класів та відділень при міських та сільських народних училищах з організаційної та змістової точки зору В статье представлен анализ общих организационных основ деятельности ремесленных учебных заведений Украины во второй половине XIX - начале ХХ века, преимущественно на материале Киевского учебного округа. Дан анализ содержания образования в ремесленных училищах Украины в исследуемый период; охарактеризована специфика ремесленных классов и отделений при городских и сельских народных училищах с организационной и содержательной точки зрения In the article the analysis of general organizational aspects of work in Ukrainian handicraft establishments in XIX – beg. XX centuries is observed. An educational content of handicraft education of investigation period is also represented.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LA History of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social Technologies
Depositing User: Лаборант Анна Миколаївна Негрій
Date Deposited: 18 Oct 2012 09:52
Last Modified: 15 Aug 2015 02:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8160

Actions (login required)

View Item View Item