Технологія підготовки майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів

Антонова, О. Є., Клименюк, Ю. М. (2009) Технологія підготовки майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів. Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи : матеріали науково-практичної конференції. pp. 18-27.

[img]
Preview
Text
Download (155kB) | Preview

Abstract

У статті на основі аналізу сучасної психолого-педагогічної та фахової літератури з проблеми обдарованості обґрунтовано необхідність спеціальної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчання інтелектуально обдарованих учнів. Авторами уточнено поняття "інтелектуальна обдарованість", "готовність вчителя до роботи з інтелектуально обдарованими учнями", презентовано структуру готовності майбутнього вчителя початкової школи до роботи з інтелектуально обдарованими учнями. Крім того, пропонується технологія підготовки вчителя до відповідної діяльності, її основні компоненти, критерії оцінювання готовності студентів до роботи з обдарованими учнями, а також описано критерії і показники рівнів цієї готовності.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: доцент Н.П. Бірук
Date Deposited: 19 Nov 2012 11:11
Last Modified: 15 Aug 2015 02:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8272

Actions (login required)

View Item View Item