Антонова, О. Є., Клименюк, Ю. М. (2009) Технологія підготовки майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів. Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи : матеріали науково-практичної конференції. pp. 18-27.
|
Text
Download (155kB) | Preview |
Abstract
У статті на основі аналізу сучасної психолого-педагогічної та фахової літератури з проблеми обдарованості обґрунтовано необхідність спеціальної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчання інтелектуально обдарованих учнів. Авторами уточнено поняття "інтелектуальна обдарованість", "готовність вчителя до роботи з інтелектуально обдарованими учнями", презентовано структуру готовності майбутнього вчителя початкової школи до роботи з інтелектуально обдарованими учнями. Крім того, пропонується технологія підготовки вчителя до відповідної діяльності, її основні компоненти, критерії оцінювання готовності студентів до роботи з обдарованими учнями, а також описано критерії і показники рівнів цієї готовності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | доцент Н.П. Бірук |
Date Deposited: | 19 Nov 2012 11:11 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 02:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8272 |
Actions (login required)
View Item |