Теоретичні та методичні засади навчання педагогічно обдарованих студентів

Антонова О. Є. (2007) Теоретичні та методичні засади навчання педагогічно обдарованих студентів. Інше. Вид-во ЖДУ, Житомир.

[img]
Preview
Текст
Download (3MB) | Preview

Анотація

Монографію присвячено проблемі розвитку обдарованості загалом та педагогічної обдарованості майбутнього вчителя зокрема. Автором ґрунтовно проаналізовано філософську, історичну, психологічну та педагогічну літературу з цієї проблеми, здійснено порівняльний аналіз реалізації проблеми навчання і виховання обдарованих дітей та молоді у найрозвиненіших країнах світу, простежено основні тенденції у розвитку цієї проблеми, виокремлено загальні підходи, форми та методи цілеспрямованої роботи з обдарованою особистістю. Теоретично обґрунтовано модель педагогічної обдарованості, запропоновано методику навчання педагогічно обдарованих студентів.

Тип ресурсу: Звіт (Інше)
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 20 Лист 2012 06:35
Оновлення: 15 Серп 2015 02:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8307

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу