Антонова, О. Є.
(2007)
Теоретичні та методичні засади навчання
педагогічно обдарованих студентів.
Інший.
Вид-во ЖДУ, Житомир.
Опис
Монографію присвячено проблемі розвитку обдарованості загалом
та педагогічної обдарованості майбутнього вчителя зокрема. Автором
ґрунтовно проаналізовано філософську, історичну, психологічну та
педагогічну літературу з цієї проблеми, здійснено порівняльний аналіз
реалізації проблеми навчання і виховання обдарованих дітей та молоді
у найрозвиненіших країнах світу, простежено основні тенденції у
розвитку цієї проблеми, виокремлено загальні підходи, форми та
методи цілеспрямованої роботи з обдарованою особистістю. Теоретично
обґрунтовано модель педагогічної обдарованості, запропоновано
методику навчання педагогічно обдарованих студентів.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |