Використання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості

Харчишина О. В. (2011) Використання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості. Економіка харчової промисловості (3). С. 48–52.

[img]
Preview
Текст
Download (328kB) | Preview

Анотація

Розглянуто результати застосування методу багатомірного факторного аналізу в процесі оцінки організаційної культури підприємств харчової промисловості. Первинні фактори розраховані на основі результатів анкетування керівників підприємств харчової промисловості Житомирської області. Визначено п’ять синтетичних факторів формування організаційної культури на досліджуваних підприємствах.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: організаційна культура, харчова промисловість, багатомірний факторний аналіз
Класифікатор: H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Користувачі 2199 не знайдено.
Дата подачі: 20 Лист 2012 14:08
Оновлення: 15 Серп 2015 02:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8326

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу