Харчишина О. В. (2011) Використання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості. Економіка харчової промисловості. № 3. С. 48–52.
Preview
Економіка харчової промисловості 2011.pdf
Завантажити (328kB) | Preview
Анотація
Розглянуто результати застосування методу багатомірного факторного аналізу в процесі оцінки організаційної культури підприємств харчової промисловості. Первинні фактори розраховані на основі результатів анкетування керівників підприємств харчової промисловості Житомирської області. Визначено п’ять синтетичних факторів формування організаційної культури на досліджуваних підприємствах.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | організаційна культура, харчова промисловість, багатомірний факторний аналіз |
| Класифікатор: | H Суспільні Науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
| Користувач: | Користувачі 2199 не знайдено. |
| Дата подачі: | 20 Лист 2012 16:08 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 05:20 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8326 |
| ДСТУ 8302:2015: | Харчишина О. В. Використання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості. Економіка харчової промисловості. 2011. № 3. С. 48–52. |


