Єремеєва, В. М. (2001) Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). с. 50-55.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (144kB) | Перегляд |
Опис
У статті викладена сутнісна характеристика базових педагогічних понять: “індивідуальний підхід”, “індивідуальна робота”, індивідуалізація”. Автор моделює власні означення цих категорій в їх взаємозв’язку та взаємозумовленості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач, що депонує: | А.В Іщук |
Дата внесення: | 11 Лист 2008 09:43 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 17:21 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/834 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |