Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу

Єремеєва, В. М. (2001) Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). с. 50-55.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (144kB) | Перегляд

Опис

У статті викладена сутнісна характеристика базових педагогічних понять: “індивідуальний підхід”, “індивідуальна робота”, індивідуалізація”. Автор моделює власні означення цих категорій в їх взаємозв’язку та взаємозумовленості.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Користувач, що депонує: А.В Іщук
Дата внесення: 11 Лист 2008 09:43
Останні зміни: 14 Серп 2015 17:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/834

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу