Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу

Єремеєва, В. М. (2001) Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). pp. 50-55.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (144kB) | Preview

Abstract

У статті викладена сутнісна характеристика базових педагогічних понять: “індивідуальний підхід”, “індивідуальна робота”, індивідуалізація”. Автор моделює власні означення цих категорій в їх взаємозв’язку та взаємозумовленості.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LA History of education
Depositing User: А.В Іщук
Date Deposited: 11 Nov 2008 09:43
Last Modified: 14 Aug 2015 17:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/834

Actions (login required)

View Item View Item