Єремеєва, В. М. (2001) Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). pp. 50-55.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (144kB) | Preview |
Abstract
У статті викладена сутнісна характеристика базових педагогічних понять: “індивідуальний підхід”, “індивідуальна робота”, індивідуалізація”. Автор моделює власні означення цих категорій в їх взаємозв’язку та взаємозумовленості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LA History of education |
Depositing User: | А.В Іщук |
Date Deposited: | 11 Nov 2008 09:43 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 17:21 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/834 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |