Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях

Антонова, О. Є. (2010) Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета: Серия: Педагогика, психология (3 (3)). pp. 20-23.

[img]
Preview
Text
Download (145kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано досвід роботи Житомирського державного університету імені Івана Франка з обдарованою молоддю. Запропоновано основні підходи до організації навчального процесу з обдарованими студентами, виділено основні соціальні, економічні, організаційні, педагогічні умови ефективності цієї діяльності.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: асистент Н.П. Бірук
Date Deposited: 21 Nov 2012 12:34
Last Modified: 15 Aug 2015 02:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8370

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics