Мала академія наук України як засіб розвитку дослідницьких здібностей старшокласників

Антонова О. Є. (2011) Мала академія наук України як засіб розвитку дослідницьких здібностей старшокласників. Освіта обдарованої та талановитої молоді – національна проблема: матеріали всеукраїнської конференції, 1. С. 15–22.

[img]
Preview
Текст
Download (147kB) | Preview

Анотація

У статті узагальнено досвід роботи з обдарованими дітьми провідних шкіл міста Житомира та Житомирської області. Проаналізовано сучасні підходи до організації освітньої діяльності обдарованих старшокласників. Виділено ефективні форми та методи залучення учнів до науково-дослідницької діяльності. Охарактеризовано досвід роботи регіональних відділень МАН України. Акцентована увага на вплив особистості вчителя на результативність відповідної роботи.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 21 Лист 2012 13:18
Оновлення: 15 Серп 2015 02:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8371

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу