Дидактичні принципи навчання української мови на нефілологічних факультетах педагогічних університетів

Климова, К. Я. (2009) Дидактичні принципи навчання української мови на нефілологічних факультетах педагогічних університетів. Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (4). с. 193-197.

[img]
Перегляд
Text
Download (264kB) | Перегляд

Опис

Оскільки обсяг публікації не дозволяє зупинитися на кожному з названих вище факторів, окреслимо мету і завдання статті — виділити та проаналізувати дидактичні принципи навчання української мови на нефілологічних факультетах педагогічних ВНЗ (з опорою на сучасні лінгводидактичні дослідження).

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: майбутні педагоги-нефілологи, формування, принцип, демократизація
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: лаборант Н.І. Бєлова
Дата внесення: 22 Лист 2012 13:05
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8399

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу