ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ

Харчишина, О. В. (2011) ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. Other. Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка.

[img]
Preview
Text
Download (956kB) | Preview

Abstract

У монографії досліджено теоретичні засади організаційної культури в контексті сучасної парадигми менеджменту, розглянуто значення, властивості і функції організаційної культури, особливості процесу її формування, досліджено питання методології і методики діагностики організаційної культури, проведено аналіз сучасного стану галузі харчової промисловості України та Житомирської області, подано результати анкетного обстеження щодо стану формування організаційної культури на підприємствах з виробництва харчових продуктів і напоїв Житомирської області, визначено основні проблеми і перспективи формування організаційної культури в системі управління підприємствами харчової промисловості України. Монографія призначена для викладачів, докторантів, аспірантів, магістрантів та студентів економічних спеціальностей, керівників підприємств, а також інших осіб, які цікавляться питаннями формування організаційної культури в системі управління підприємствами в Україні.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Лаборант Белла Антонян-Шевчук
Date Deposited: 23 Nov 2012 10:14
Last Modified: 15 Aug 2015 02:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8427

Actions (login required)

View Item View Item