Харчишина О. В. (2011) ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. Інше. Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Монографія част1-2.pdf
Завантажити (956kB) | Preview
Анотація
У монографії досліджено теоретичні засади організаційної культури в контексті сучасної парадигми менеджменту, розглянуто значення, властивості і функції організаційної культури, особливості процесу її формування, досліджено питання методології і методики діагностики організаційної культури, проведено аналіз сучасного стану галузі харчової промисловості України та Житомирської області, подано результати анкетного обстеження щодо стану формування організаційної культури на підприємствах з виробництва харчових продуктів і напоїв Житомирської області, визначено основні проблеми і перспективи формування організаційної культури в системі управління підприємствами харчової промисловості України.
Монографія призначена для викладачів, докторантів, аспірантів, магістрантів та студентів економічних спеціальностей, керівників підприємств, а також інших осіб, які цікавляться питаннями формування організаційної культури в системі управління підприємствами в Україні.
Тип ресурсу: | Звіт (Інше) |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Користувачі 2199 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Лист 2012 10:14 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8427 |