РОЛЬ КОРПОРАТИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЦЕНТРУ У ФОРМУВАННІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ

Харчишина О. В. (2011) РОЛЬ КОРПОРАТИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЦЕНТРУ У ФОРМУВАННІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. In: ХХХVІ наук.-практ. міжвуз. конф., присвячена Дню науки, 12–13 травня 2011 р., Житомир.

[img]
Preview
Текст
Download (160kB) | Preview

Анотація

Виділено зміст основних напрямів корпоративної освіти на підприємствах харчової промисловості та їх влив на організаційну культуру.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова)
Класифікатор: H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Користувачі 2199 не знайдено.
Дата подачі: 26 Лист 2012 12:37
Оновлення: 15 Серп 2015 02:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8434

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу