Виявлення і розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів

Дубасенюк, О. А. (2011) Виявлення і розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару. с. 87-92.

[img]
Перегляд
Text
Download (258kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовується, що провідними потребами студентської молоді є самовираження в процесі професійно орієнтованої діяльності, самовдосконалення своїх природних можливостей та розвиток педагогічного креативного мислення, інтерес до педагогічної професії, потреба у спілкуванні з дітьми, потреба у творчій самореалізації.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 26 Лист 2012 11:25
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8444

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу