Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2011) Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару. С. 74–81.

[img]
Preview
Текст
Download (359kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається діагностичний підхід в області психолого-педагогічної діяльності, який передбачає пряму залежність проектування змісту та методичного забезпечення від вікових та індивідуальних особливостей дітей. Тому основою позитивних трансформацій в освіті повинні бути реальні знання про дитячі можливості, прогнозування потреб найближчого розвитку особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 26 Лист 2012 06:03
Оновлення: 15 Серп 2015 02:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8446

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу