Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2011) Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару. С. 74–81.
|
Текст
Download (359kB) | Preview |
Анотація
У статті розглядається діагностичний підхід в області психолого-педагогічної діяльності, який передбачає пряму залежність проектування змісту та методичного забезпечення від вікових та індивідуальних особливостей дітей. Тому основою позитивних трансформацій в освіті повинні бути реальні знання про дитячі можливості, прогнозування потреб найближчого розвитку особистості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 26 Лист 2012 06:03 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8446 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |