Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2011) Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару. pp. 74-81.
|
Text
Download (359kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядається діагностичний підхід в області психолого-педагогічної діяльності, який передбачає пряму залежність проектування змісту та методичного забезпечення від вікових та індивідуальних особливостей дітей. Тому основою позитивних трансформацій в освіті повинні бути реальні знання про дитячі можливості, прогнозування потреб найближчого розвитку особистості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | доцент Н.П. Бірук |
Date Deposited: | 26 Nov 2012 06:03 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 02:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8446 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |