Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя

Дубасенюк, О. А. and Вознюк, О. В. (2011) Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару. pp. 74-81.

[img]
Preview
Text
Download (359kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається діагностичний підхід в області психолого-педагогічної діяльності, який передбачає пряму залежність проектування змісту та методичного забезпечення від вікових та індивідуальних особливостей дітей. Тому основою позитивних трансформацій в освіті повинні бути реальні знання про дитячі можливості, прогнозування потреб найближчого розвитку особистості.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: асистент Н.П. Бірук
Date Deposited: 26 Nov 2012 06:03
Last Modified: 15 Aug 2015 02:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8446

Actions (login required)

View Item View Item