Характеристика поняття "освітня реформа" у вітчизняній та зарубіжній педагогіці.

Гаращук, К. В. (2010) Характеристика поняття "освітня реформа" у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції: теоретичні та методичні засади розвитку/ Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції.. с. 61-63.

[img]
Перегляд
Text
Download (278kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлено сутність поняття "освітня реформа" у широкому та вузькому розумінні. Подано характеристику його тлумачення вітчизняними та зарубіжними педагогами. Запропоновано розкриття змісту поняття "освітня реформа" за допомогою порівняльного, діахронічного та контент аналізу. Проаналізовано класифікацію освітніх реформ. Розглянуто співвідношення понять "освітні реформи" та "освітні зміни", "інновація" та "трансформація". Автором аналізуються теорії освітніх змін, рівні, на яких проводиться реформування середньої освіти. Визначено етапи освітніх реформ, механізми просування реформаційних ініціатив і окреслено труднощі, які потрібно подолати на шляху реформування.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Ключові слова:освітня реформа, інновація, трансформація.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: О.І. Янчук
Дата внесення: 28 Лист 2012 11:25
Останні зміни: 07 Бер 2016 01:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8494

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу