Климова К. Я. (2007) Проблема формування комунікативної мовної особистості вчителя у контексті нової філософії освіти. Проблема формування комунікативної мовної особистості вчителя у контексті нової філософії освіти. — Збірник наукових праць "Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова". Серія "Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики". — Випуск 6 (16). — К. (6(16)). С. 25–28.
Проблема формування комунікативної мовної особистості вчителя у контексті нової філософії освіти.pdf
Завантажити (344kB) | Preview
Анотація
Сучасний підхід до актуальної проблеми підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів характеризується зосередженням на формуванні готовності студентів до професійно-педагогічної діяльності, яка забезпечується сукупністю ключових, загальних і спеціальних компетенцій, з-поміж яких мовнокомунікативна професійна компетенція посідає одне з найважливіших місць.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Професійна підготовка майбутніх учителів, професійно-педагогіча діяльность,філософсько-методологічні передумови, освітня реальность |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Н.І. Бєлова |
Дата подачі: | 29 Лист 2012 10:37 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8510 |