Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти

Зязюн, І. А. (2005) Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 13-18.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (125kB) | Preview

Abstract

У статті зосереджено увагу на тому, що усвідомлення змістової сутності педагогічної професії, механізмів і меж педагогічної дії народжує здібності ставити і вирішувати професійні задачі будь-якого рівня складності – від практичних до методологічних. Це уможливлює пізнання на рівні свідомості й підсвідомості таких складових педагогічної дії та її якісних характеристик, як "кваліфікація", "компетентність", "педагогічна майстерність", "педагогічна техніка", "педагогічна творчість".

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: І.М. Гінгін
Date Deposited: 16 Oct 2008 06:46
Last Modified: 14 Aug 2015 14:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/853

Actions (login required)

View Item View Item