Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2010) Резонансне навчання як один із шляхів побудови інтегративної системи освіти. "Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу" : матеріали всеукр. наук.-практ. конф, 17-18 лютого, 2010 року. pp. 102-109.
|
Text
Download (299kB) | Preview |
Abstract
Розглядаються головні особливості резонансного навчання як одного з інноваційних педагогічних методів та ключового аспекту нової інтегративної системи освіти. Метод резонансного навчання обґрунтовується на основі як психолого-педагогічних, так і філософсько-природничих досліджень.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | резонансне навчання, інтегративна система освіти, синергетичний принцип надслабких сигналів, антропний принцип, концепція універсального семантичного простору Всесвіту, синестезія, перцептивні універсалії, психологія суб’єктивної семантики, колективне безсвідоме, морфогенетичний резонанс, супернавчання |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | доцент Н.П. Бірук |
Date Deposited: | 05 Dec 2012 14:13 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 02:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8589 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |