Резонансне навчання як один із шляхів побудови інтегративної системи освіти

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2010) Резонансне навчання як один із шляхів побудови інтегративної системи освіти. "Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу" : матеріали всеукр. наук.-практ. конф, 17-18 лютого, 2010 року. pp. 102-109.

[img]
Preview
Text
Download (299kB) | Preview

Abstract

Розглядаються головні особливості резонансного навчання як одного з інноваційних педагогічних методів та ключового аспекту нової інтегративної системи освіти. Метод резонансного навчання обґрунтовується на основі як психолого-педагогічних, так і філософсько-природничих досліджень.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: резонансне навчання, інтегративна система освіти, синергетичний принцип надслабких сигналів, антропний принцип, концепція універсального семантичного простору Всесвіту, синестезія, перцептивні універсалії, психологія суб’єктивної семантики, колективне безсвідоме, морфогенетичний резонанс, супернавчання
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: доцент Н.П. Бірук
Date Deposited: 05 Dec 2012 14:13
Last Modified: 15 Aug 2015 02:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8589

Actions (login required)

View Item View Item