Теоретичні основи розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів

Завіна В. І. (2005) Теоретичні основи розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 19–22.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (118kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито основні поняття системного підходу, показано їх застосування у процесі розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: І.М. Гінгін
Дата подачі: 15 Жовт 2008 18:22
Оновлення: 14 Серп 2015 14:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/865

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу