ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДВОМОВНИМИ ВЧИТЕЛЯМИ ГРОМАДСЬКИХ ШКІЛ В США

Лук’янчук, С. Ф. (2009) ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДВОМОВНИМИ ВЧИТЕЛЯМИ ГРОМАДСЬКИХ ШКІЛ В США. : Вид-во Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка. с. 445-452.

[img]
Перегляд
Text
Download (140kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються труднощі в забезпеченні громадських шкіл США двомовними вчителями. Автор вважає, що виконання цього завдання вимагає залучення до педагогічної професії більшої кількості представників етнічних і расових меншин. Автор аналізує основні шляхи вирішення цієї проблеми органами управління шкільних округів, адміністрацією шкіл і закладів педагогічної освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: США, громадська школа, двомовний вчитель, представники етнічних і расових меншин, шкільний округ, заклади педагогічної освіти.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: лаборант В. С. Кравець
Дата внесення: 07 Груд 2012 10:28
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8656

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу