Шульгун, М. Е.
(2012)
НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ З
ВИКОРИСТАННЯМ ДІЛОВОЇ ГРИ.
Вісник Житомирського державного університету (63).
рр. 219-222.
Опис
У статті з’ясовано сутність та розкрито особливості використання професійно орієнтованої
ділової гри у навчанні німецької мови у немовних вищих навчальних закладах. Доведено
доцільність використання цієї технології, яка мотивує студентів-юристів до успішного
оволодіння німецькою мовою. Використання ділової гри на заняттях з іноземної мови, під час
якої моделюються умови майбутньої професіональної діяльності, забезпечує ефективніше
оволодіння іноземною мовою як засобом професійного спілкування. В цьому і полягає її головна
відмінність від рольової гри. Запропоновано методичні рекомендації щодо ефективного
використання ділової гри та приклади рольових ігор.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |