Тарнопольський, О. Б.
(2012)
НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ РОБЛЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО
СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТАМ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ.
Вісник Житомирського державного університету (64).
рр. 83-87.
Опис
У статті розглянуто теоретичні засади використання навчання через роблення у викладанні іноземної
мови для професійного спілкування студентам немовних спеціальностей. Обговорено основні переваги
такого використання у навчальному процесі з формування навичок та вмінь іншомовної професійної
комунікації у студентів немовних вишів. Як головні серед цих переваг виділено: забезпечення найбільш
природного шляху оволодіння мовою та спілкування нею; покращення оволодіння основними функціями
мовлення та спілкування; створення найбільших можливостей для розвитку процесуальної мотивації
студентів; підвищення комунікативності навчання. Експерієнційне навчання розглядається як основна
форма навчання через роблення у викладанні іноземних мов.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |