СУЧАСНІ НАПРЯМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Гринченко, І. Б. (2012) СУЧАСНІ НАПРЯМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 103-107.

[img]
Preview
Text
Download (252kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у нових умовах. Окреслено сучасний стан професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах України, розглянуто основні напрями впровадження педагогічних технологій, у тому числі й інноваційних, у процес професійної підготовки. У роботі підкреслено необхідність системного впровадження інновацій, нових педагогічних технологій, реалізації нових цільових настанов, оновлення змісту, використання новітніх форм, засобів, методів навчання, упровадження оновлених технологічних, науково-методичних матеріалів у навчальний процес вищого навчального закладу для професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 13 Dec 2012 08:40
Last Modified: 15 Aug 2015 02:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8764

Actions (login required)

View Item View Item