ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЧЕСЬКОЇ МОВИ У КОНЦЕПЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ ВАЦЛАВА ПРШИГОДИ

Дзюбишина Н. Б. (2012) ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЧЕСЬКОЇ МОВИ У КОНЦЕПЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ ВАЦЛАВА ПРШИГОДИ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 108-112.

[img]
Preview
Текст
Download (251kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено окремі етапи життя та діяльності, здійснено аналіз основних положень концепції реформування національної системи освіти чеського вченого та педагога, головного теоретика та практика педагогічного реформізму міжвоєнного періоду Вацлава Пршигоди. Охарактеризовано особливості нової чехословацької школи, обґрунтовані у праці ''Раціоналізація освіти'', їх практичну реалізацію, визначено характерні риси методики навчання дітей рідної (чеської) мови, проаналізовано метод читання цілих слів (глобальний метод), що апробовувався у чеській початковій школі міжвоєнного періоду (1918 – 1938 рр.). Значну увагу приділено дискусіям щодо впровадження у практику нового методу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 13 Груд 2012 08:40
Оновлення: 15 Серп 2015 02:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8765

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу