ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЧЕСЬКОЇ МОВИ У КОНЦЕПЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ ВАЦЛАВА ПРШИГОДИ

Дзюбишина, Н. Б. (2012) ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЧЕСЬКОЇ МОВИ У КОНЦЕПЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ ВАЦЛАВА ПРШИГОДИ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 108-112.

[img]
Preview
Text
Download (251kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлено окремі етапи життя та діяльності, здійснено аналіз основних положень концепції реформування національної системи освіти чеського вченого та педагога, головного теоретика та практика педагогічного реформізму міжвоєнного періоду Вацлава Пршигоди. Охарактеризовано особливості нової чехословацької школи, обґрунтовані у праці ''Раціоналізація освіти'', їх практичну реалізацію, визначено характерні риси методики навчання дітей рідної (чеської) мови, проаналізовано метод читання цілих слів (глобальний метод), що апробовувався у чеській початковій школі міжвоєнного періоду (1918 – 1938 рр.). Значну увагу приділено дискусіям щодо впровадження у практику нового методу.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 13 Dec 2012 08:40
Last Modified: 15 Aug 2015 02:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8765

Actions (login required)

View Item View Item