Карпенко, Н. М.
(2012)
Шляхи забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників дошкільних закладів у Швеції.
Вісник Житомирського державного університету (64).
рр. 119-123.
Опис
У статті висвітлено особливості організації професійного розвитку працюючих педагогів-вихователів у
Швеції. Здійснено аналіз тлумачення понять "післядипломна освіта" та "професійний розвиток" у
науковій літературі, вивчено законодавчо-правові засади та охарактеризовано основні форми
організації післядипломної професійно-педагогічної дошкільної освіти, досліджено досвід партнерства
університетів і дошкільних закладів у контексті підвищення кваліфікації педагогів-вихователів,
зроблено висновок про те, що безперервна освіта педагогів-вихователів розглядається як необхідна
умова забезпечення якості роботи дошкільних закладів у Швеції.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |