Гордієнко О. А. (2011) Порівняльне вивчення літератур як засіб підвищення читацьких інтересів учнів. // Розвиток читацьких інтересів учнів у процесі вивчення української мови і літератури. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 97–108.
|
Текст
Download (255kB) | Preview |
Анотація
Однією з найважливіших проблем сучасної методики вивчення літератури в школі є проблема прилучення учнів до читання літературної класики, як української, так і зарубіжної.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Н.І. Бєлова |
Дата подачі: | 17 Груд 2012 11:39 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:54 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8802 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |