Гордієнко О. А., Шевчук Т. О. (2009) Ліричні твори на уроках читання в початковій школі. Педагогічна Житомирщина. № 1. С. 54–57.
Preview
Ліричні твори на уроках читання.pdf
Завантажити (225kB) | Preview
Анотація
Прилучення дітей до світу поезії, прищеплення їм любові до художнього віршованого слова є одним із пріоритетних завдань сучасних уроків читання.
У першу чергу діти ознайомлюються з віршованою мовою як своєрідним типом мови. Вони дізнаються, що для її організації особливе значення має ритм. Він створюється повторенням наголошених і ненаголошених складів у рядку, а кінці рядків римуються.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика | 
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови | 
| Користувач: | Н.І. Бєлова | 
| Дата подачі: | 17 Груд 2012 13:43 | 
| Оновлення: | 05 Груд 2017 23:37 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8813 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Гордієнко О. А., Шевчук Т. О. Ліричні твори на уроках читання в початковій школі. Педагогічна Житомирщина. 2009. № 1. С. 54–57. | 


