Гордієнко, О. А.
(2011)
Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності першокласників у позаурочній роботі з читання.
// Науково-дослідна робота з проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 20 травня 2011 р.).
с. 39-44.
Опис
Останнім часом особливої актуальності набули проблеми створення сприятливих умов для здійснення навчальних, розвивальних та виховних завдань, поставлених сучасною шкільною освітою. У світлі їх розв’язання особливої значущості набувають переваги навчання першокласників із шестирічного віку саме на базі дошкільних установ, де в першій половині дня діти перебувають на уроках із учителем, у другій – у групі подовженого дня з вихователем.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |